Te vroeg

30 december 2012 - Warwick, Australië

We hebben gisteren Martine getekst dat we een dagje eerder aan zullen komen, geen reactie dus dat zal wel goed zijn. We vertrekken uit Lismore en rijden eerst over HWY 44 naar Mallanganee om net daarna af te draaien, zodat we wat meer van het achterland zien. We willen via Bonalbo, Old Bonalbo, Urbenville, Woodenbong, Hewetsons Mill, Legume, Killarney naar Warwick door het achterland. Zo gezegd, zo gedaan we rijden over de HWY 44 tot voorbij Mallanganee en stoppen op een rustplaats vooraan de weg waar we eraf moeten. We bestuderen de kaart die informatie geeft over gebied waar we door willen rijden. Ook wandelen we even naar de weg waar we over gaan rijden en zien dat dit een weggetje is van niet breder dan 3.5m, dus dat is wel heel smal voor een Campervan. Na kort overleg besluiten we de geplande route toch maar niet aan te houden, want we kunnen met tegen verkeer echt niet van de weg af met zo'n lomp instrument als waar wij in rijden. Tevens ziet het asfalt er niet best uit, op de ene plek een gat waar makkelijk een wiel in verdwijnt en op andere locatie staat het asfalt zo bol dat je carterpan er onderuit ligt voor je het in de gaten hebt.

Terug in de camper pakken we onze kaart en bepalen een nieuwe route naar Warwick, weinig keus, want terug rijden doen we niet. Dus het word doorrijden naar Tenderfield daar rechtsaf door Stanthorpe naar Warwick. Rond 15:00u rijden we Warwick binnen, wat een leuk dorp is dit, maar helaas alles is dicht logisch het is zondag. We rijden een rondje door de winkelstraten en zoeken een parkeerplaats, omdat we het te vroeg vinden om al naar Martine en Anthony te gaan.  Onze GPS ken de straat niet die Martine opgegeven heeft dus zoeken we naar een infobord om te kijken of de straat daar wel op staat. Ja, gevonden Emmaus Court vak I4 en het ligt aan Brackerroad en die kent onze GPS wel. Dus hup, gas erop en richting Martine & Anthony. Als we de doodlopende straat in draaien zetten we de Campervan voor de grote heg, voor ik de motor uit kan zetten kom er een brede glimlach om de hoek zetten. Martine zegt, direct ik dacht al dat jullie vandaag zouden komen. We strijken neer in de tuin en de tijd vliegt voorbij en gaan een beetje laat naar bed.