The End

12 januari 2013 - Veghel, Nederland

Gisteren zijn we om 20:50u opgehaald en bij het volgende hotel laten de andere gasten ons 35 minuten wachten en besluit de buschauffeur om maar aan te rijden zonder hun. In plaats van om 21:30u worden we pas om 22:05 afgezet op het vliegveld we droppen onze bagage en gaan zo snel mogelijk door de douane, want we hebben ons dik aangekleed om niet weer te zwaar te zijn. Achter de douane gaan de trui, bodywarmer en jas uit en in de tas, poeh poeh wat een opluchting. Onze vlucht naar Nederland is minder prettig als alle eerdere vluchten, slecht geslapen en nog al wat turbulentie.

Amsterdam we zijn er weer en om eerlijk te zijn is het altijd leuk om weer thuis te zijn maar we kijken met weemoed terug op een super tijd die we gehad hebben in de verschillende landen die we doorkruist zijn. Alle drie totaal verschillend en met onbeschrijfelijke momenten en vergezichten zoals wij ze hier in Nederland niet kennen. We hebben de smaak te pakken en als het lukt doen we zoiets als dit vaker. We controleren dadelijk meteen even onze staatloten en laten jullie via een nieuwe blog wel weten waar we dan weer zitten, hahahahaha.

Tot onze verbazing is er een ontvangstcomité, Kim en Tom zijn vanochtend vroeg op gestaan om ons te begroeten. Er worden wat traantjes gelaten en geknuffeld. Dan zoeken we wederom een bakkie koffie op en dan komen de sterke verhalen. We waren er om 6:00u en gaan pas om 11:00u richting P3 naar onze auto.

We vonden het leuk om deze blog bij te houden en om onze ervaringen te delen met familie, vrienden en onbekenden. Jullie hebben meerdere malen gereageerd op onze blog en/of via Facebook en dat vonden we super leuk om toch een beetje contact te hebben met de buitenwereld.

1. Kimmie:
    12 januari 2013
    Lieve mama en spa!

Het was inderdaad behoorlijk vroeg vanochtend, de wekker ging bij ons al om half 5, maar ik was maar wat blij om jullie weer te zien.

We hebben inderdaad gezellig gekletst over alle mooie ervaringen, onder het genot van caffee and coco.

Nou het zit er helaas weer op, ik heb enorm genoten van de verhalen en foto's en was er zo toch een beetje bij.

Wij weten in ieder geval dat we deze reis ook zeker moeten gaan maken.

Dikke kus, love you! Xx
  2. Eline:
    12 januari 2013
    Haha je hebt wel pech. Toevallig dat we afgelopen weken vrij rustig weer hebben gehad en het nu weer begint te vriezen ;-).
    Maar heb enorm genoten van het dagelijkse reisverslag. Jammer dat er niet overal wifi was, m'n dagelijkse ritueel was daardoor direct verstoord ;-).
    Het was erg leuk om te lezen en graag blijf ik doorlezen, dus ik gun jullie wel 12 maanden p.j. een vakantie :-)
  3. Petra & Ronald:
    13 januari 2013
    We vonden het erg leuk om jullie te volgen! We kijken uit naar de volgende trip, hard sparen want dat staatslot zal wel niet gevallen zijn (of wel???) Veel geluk en de volgende keer de westkant proberen, niet zo snel maar wel erg mooi xxxx van ons allemaal, Ronald, Petra, Zarah & Connor
  4. Martine van der Linden:
    14 januari 2013
    wij vonden het hartstikke leuk om van de party te zijn voor sommige verhaaltjes.
    Dikke knuffels van ons hier uit ozzie en je bent altijd welcome dat weet je.

tot ziens eind dit jaar.
    Anthony, Broc, Martine