Regen

21 december 2012 - Greymouth, Nieuw-Zeeland

Zoals het weerbericht gisteren al aangaf, regent het vandaag en dat doet het dan ook de gehele dag. We komen rond 13:00u aan in Greymouth op onze campsite en we mogen gaan staan waar we willen, er is niemand dus mooi vooraan dicht bij de faciliteiten. Het regent en waait zo hard dat we niet eens de moeite nemen om Greymouth te gaan bezoeken. We sluiten de camper aan op het electriciteitsnet en het wordt een Oud Hollands Spelletjes middag. Dus geen foto's vandaag en geen interessant verhaal, sorry. Wel bestuderen we vast de route van morgen, want we willen voor 13:00u ons melden bij de camperverhuurder om afspraken te maken hoe we de camper maandagochtend inleveren. Maandagochtend vliegen we namelijk al om 07:00u naar Sydney dus er moet wat geregeld worden. Hopelijk is Arthurs Pass open, anders moeten we omrijden via het noorden of zuiden en dan komen we morgen zeker niet in Christchurch aan.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cynthia:
    21 december 2012
    Tjeetje... jullie hebben het niet zo getroffen met het weer, balen zeg! Maar ja... het brengt altijd wel weer 'iets' goed, toch!
    Positief blijven, wijntje erbij en niet vals spelen... hihi hi
    Véél plezier!! liefs
  2. PeeJee:
    21 december 2012
    Het weer is net als in Nederland niet te regelen. Maar we vermaken ons wel en nu is de blauwe hemel al weer te zien, nog geen zon maar de wolken drijven langzaam weg. Verwachten nu weer een stralende dag
  3. Henk:
    21 december 2012
    Westkust met regen is vrij normaal, hopelijk toch mooie dingen gezien, mirror lake and de glaciers?
  4. Henk:
    21 december 2012
    moet lukken lijkt me, de pas is niet zo hoog en een leuke trip. Kom je nog voorbij de pancake rocks? mt een beetje mazzel is de zee wild dan is dat stukje super om te fotograferen. succes verder.
    Foto's zijn mooi
  5. PeeJee:
    22 december 2012
    We hebben wel wat foto's van onderweg maar in het begin was het nog bewolkt. Bewolking hing wel mooi rond de bergtoppen, levert ook leuke plaatjes op. We even langs de battlefields van de film Narnia gereden.