KerstMisser

25 december 2012 - Sydney, Australië

Gisteren bij aankomst was het prachtig weer, Jeroen had zelfs de airco in de camper aangezet en we dachten dat wordt een geweldig kerstweer.
Vanacht hoorde ik al de druppels op het dak en dacht oh daar gaan we weer, zoals verwacht werden wij wakker niet door de zonneschijn maar door hemelwater.

Onze trip naar de stad werd met ieder uur weer verschoven in de hoop dat de wolken zouden plaats maken voor de zon maar inmiddels is het 14:00 en blijft de regen en wind maar komen. Wij maken er dus een camperfeest van en gaan morgen Sydney verkennen in onze korte broek en veel zon.

Wij willen iedereen hele fijne kerstdagen toewensen vanaf de andere kant van de aardbol.

Wij zullen hier wellicht minder onze blog kunnen bijhouden, omdat op deze camping de Wifi verbinding erg slecht is en zojuist de blog van gisteren pas heb kunnen posten na een halve dag proberen. Foto's zullen ook later volgen, upload hiervan lukt helaas helemaal niet.

1. Eline:
    25 december 2012
    Ik mistte inderdaad gisteren al het "reiskrantje" ;-) Hele prettige kerstdagen en maak er iets geweldigs van!
  2. PeeJee:
    25 december 2012
    Ja, bij de PeeJee-Times hadden ze storing bij de digitale pers dus helaas geen persbericht. De storing is tijdelijk opgelost en soms lukt het even om iets te melden. Jullie ook hele fijne feestdagen.
  3. SYLVIA:
    Lieve Jeroen en Petra,

Ook jullie een super fijne kerst.

Liefs Assia en Sylvia uit het natte Voerendaal

PS hier is dus echt petweer!!!!