De route is bekend

19 oktober 2012 - Veghel, Nederland

Onze route door NZ en Oz is eindelijk gereed. De route door NZ is van dag tot dag uitgewerkt en ligt redelijk vast, omdat we onze overnachtingen al vastgelegd hebben. Voor Australië hebben we de keuze gemaakt wel een route te bepalen maar de rest laten we over ons heen komen en we zien wel waar we crashen met onze camper. Nu gaan we ons de komende weken bezig houden met onze reis benodigdheden voor onderweg. Veel hebben we al uit eerdere trips dus het is vooral verzamelen en controleren.

Om jullie te blijven triggeren onze blog steeds weer op te zoeken publiceren we alleen de kaft van onze routebeschrijving.

1. Kimmie:
    2 november 2012
    Hoi mam en Spa!! Wat ongelofelijk spannend! Nu zijn de rollen omgedraaid en ga ik uiteraard jullie blog volgen ... Jullie gaan veel te lang weg, maar wel heeeel cool dat jullie dit gaan doen. Het aftellen is begonnen, hihi lieve Spa en ma, ontzettend veel plezier op jullie reis. Een hele dikke kus