Hongkong

28 november 2012 - Hongkong International Airport, China

Na een super vlucht van 12 uur, die gevoelsmatig maar 2 uur duurde zo relaxed was de vlucht. In de vroege ochtend gearriveerd in Hongkong. Nog nooit zo snel door de douane gegaan nu op naar de arrival hall. We verwachten een pickup om 07:05u, ondertussen is het 08:14u en nog niemand te zien. Dus bel ik maar even met het hotel en word doorverbonden en nog eens doorverbonden maar dan krijg je ook wat iemand waarvan je het Engels bijna verstaat en die ons doorverwijst naar een balie op de airport. En ja hoor op 10m afstand achter ons, hebben we daar nu een uur voor gewacht. Even melden en we krijgen leuke stikkers om op ons shirt te plakken, zullen we herkend worden nu?

1. Cynthia:
    28 november 2012
    Hallo goedemorgen... heej leuk om iets van jullie te horen! Fijn dat de reis ✈ goed verlopen is... had ik toch gelijk, hè! Twee oxazepam
  2. Kimmie:
    Heey mamsie en spa,

Fijn om te lezen dat jullie veilig en wel in Hongkong zijn geland! Nu kan het feest beginnen! Heel veel plezier deze daagjes in Hongkong! Dikke kus!!
  3. Henk:
    28 november 2012
    Hoi, klinkt goed een vlucht die zo easy verlopen is. Ja en dan ben je in een andere wereld. Al een beetje gewend, zitten jullie al in een vakantie mode, relax.
  4. PeeJee:
    30 november 2012
    Hè luitjes, het is hier leuk. Maar snap nu ook waarom diverse Chinezen mondkapjes dragen.
  5. Henk:
    30 november 2012
    dan snel naar new zealand, daar is de lucht schoon, althans als je van zwavel houdt ;-)