Het feest kan beginnen

1 december 2012 - Whangarei, Nieuw-Zeeland

We zijn er. Na een redelijke vlucht zijn we op Auckland Airport aangekomen. Overal waarschuwingen dat er géén vruchten of andere natuurproducten ingevoerd mogen worden.

Aangekomen bij de douane worden we geïnformeerd dat er opnames gemaakt worden voor Border Security, en jawel wie mag alles uitpakken familie Manders. Even de wandelschoenen bestuderen of er geen zand onder zit. Natuurlijk visten ze bij Petra een takje tussen de noppen vandaan. Ook worden onze wandelstokken onder de loep genomen. Dan nog een keer alles door de röntgenscan en we mogen verder.

Onze pickup staat klaar en wij gaan meteen opweg naar het camper depot. Eerst even wat formaliteiten en we zijn klaar voor onze campertrip. Na 3x de camper af te laten slaan op de parkeerplaats, heb ik hem onder controle en de eerste 200km gaan eraan. Onderweg even bij een Subway gestopt in Warkworth voor een broodje gezond. Bel vlug even naar de campsite dat we er niet voor 19:00u zijn, maar dat is geen probleem. Op een picknickspot verorberen wij relaxed de broodjes.

In Whangarei aangekomen is de beheerder nog aanwezig en worden we naar onze plek geleid. Alles word uitgepakt en geïnstalleerd en het feest kan beginnen. Vanavond op tijd slapen en hopelijk komen wij nu weer in een normaal ritme.

1. Eline:
    1 december 2012
    Hahaha your 15 minutes of fame ;-) Hoop dat ik die uitzending een keer zal zien :-)
  2. Eric & Marcia:
    1 december 2012
    Eindelijk in Nieuw Zeeland en hopelijk met beter weer dan het grauwe grijze weer in Hong Kong. Enjoy your tour.
  3. PeeJee:
    2 december 2012
    Het is hier zeker beter. Het is lekker warm en de lucht is schoon.